No hi ha comentaris
Els alumnes de 5è han participat en un interessant taller d’Aqualogia.
En ell han après el cicle de l’aigua, els tractaments de potabilització, per al seu consum, i de depuració, pel qual es neteja l’aigua utilitzada de deixalles per poder retornar-la al medi. Després, s’han convertit en gestors d’una ciutat i han hagut de prendre decisions per donar un ús adequat i responsable de l’aigua, tenint en compte tres factors importants; les persones, el respecte a l’entorn i l’economia. Finalment, han pogut comprovar en directe com funciona una potabilitzadora amb un experiment molt senzill.
Ha estat un taller molt interessant i ens ha fet adonar-nos de l’important que és no malbaratar l’aigua.
Leave Your Reply Cancel reply
Núvol d’etiquetes
Activitat física
altar2015
ambients
AMPA
Atletisme
Barcelona Escoles + Sostenibles
Biblioteca
Carnaval
Carnestoltes
castellers
celebració
cicle mitjà
cicle superior
Comunitat de Grans
Comunitat de Mitjans
Comunitat de Petits
Comunitat Educativa
Coneixement del medi natural
COR
cros
Cros escolar
Educació Física
educació infantil
elsolemques
escola
festes
gegants
Gimcana
intercanvi
jaguars
jocs
medi
megafonia
mèxic
música
P4
Projecte
Projecte "Sabates"
psicomotricitat
quetzals
Robòtica
Sabates
setmanademèxic
sortides
treballperprojectes
Categories
- Als mitjans de comunicació (17)
- Ambients (EI) (72)
- Biblioteca escolar (18)
- Curs 2015-16 (188)
- Curs 2016-17 (229)
- Curs 2017-18 (322)
- Educació Física (55)
- Educació Musical (25)
- Espais (EP) (45)
- General (327)
- Grans (4t, 5è i 6è) (361)
- Llengües Estrangeres (37)
- Mitjans (1r, 2n i 3r) (251)
- Petits (P3, P4 i P5) (254)
- Projecte d'Intercanvi Social i Cultural Catalunya – Mèxic (84)
- Projecte de recerca 2015-16: somCOLORS (46)
- Projecte de recerca 2016-17: Sabates (69)
- Projecte de recerca 2017-18: COR (87)