Descobreix-nos!

L’Escola Octavio Paz va ser inaugurada el 15 de juny de 1994. Som una escola laica, catalana, activa i inclusiva, de titularitat pública que depenem del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Acompanyem els alumnes d’educació infantil (P3, P4 i P5) i d’educació primària (de 1r a 6è) en el seu projecte de creixement personal i educatiu.

A l’Escola Octavio Paz  fomentem una actitud curiosa, crítica i investigadora dels nostres alumnes. Els reptes, la presa de decisions, la comunicació i el treball de les emocions son els factors clau per garantir l’acompanyament i l’aprenentatge competencial dels nostres alumnes. ,

El nou projecte educatiu OPinnova contempla, a totes les comunitats d’aprenentatge, el treball per projectes de recerca, a més d’ambients a educació infantil i d’espais a educació primària.

Som centre GEP (Grup d’Experimentació per al Plurilingüisme). Treballem la llengüa estranger (anglès) de forma globalitzada i significativa.

El nostre Projecte Educatiu OPinnova recull el Projecte Intercanvi Social i Cultural Catalunya – Mèxic des de l’any 1995.

Per tal de garantir la innovació educativa a la nostra escola, hem format part del:

Actualement estem a:

Som una escola oberta al barri, a la ciutat i al país.

El Consell Escolar de l’escola va ser guardonat amb la Medalla d’Honor de la ciutat de Barcelona l’any 2010.

banderoles