Qui som i què fem?

Els objectius de l’associació són els següents:

• Promoure la participació de les famílies a l’escola i facilitar-ne la interlocució.
  • Facilitar la col·laboració en els àmbits social, cultural, mediambiental i econòmic de l’entorn (barri i ciutat).
  • Participar del Consell Escolar.
  • Col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar per a la programació d’activitats complementàries, extraescolars o de serveis.
  • Promoure les activitats de formació per a les famílies, tant des del vessant cultural com de l’específic en l’educació familiar.
  • Promoure i realitzar tota mena d’activitats lúdiques, culturals i fisicoesportives.

I PER COL·LABORAR-HI, QUÈ PUC FER?

Per facilitar la col·laboració de totes les famílies, hem organitzat unes comissions de treball, d’acord amb els nostres objectius.

• COMISSIÓ EXTRAESCOLARS

L’objectiu és que els infants gaudeixin d’una oferta d’activitats extraescolars de qualitat, tot promovent activitats lúdiques, culturals i fisicoesportives.

• COMISSIÓ ESCOLA DE FAMÍLIES

L’objectiu és aportar xerrades de professionals de l’àmbit educatiu i familiar. També volem ser una via de comunicació bidireccional a la qual pugueu fer arribar les vostres inquietuds, curiositats, etc. relacionades amb l’educació dels nostres infants i nosaltres, buscar els recursos disponibles per oferir a tota la comunitat de famílies.

• COMISSIÓ ENTORN ESCOLAR, SOSTENIBILITAT I SEGURETAT VIÀRIA

Treballem per un projecte d’un entorn escolar pacificat, proposar mesures per reduir residus i petjada de carboni  en les famílies i l’escola.

• COMISSIÓ DE FESTES I ACTIVITATS

Organitzem festes i activitats pels infants de l’escola i les famílies, especialment en dates assenyalades durant el curs: nadal, carnestoltes, Sant Jordi… També organitzem la festa fi de curs.

Tens altres idees? Tens una habilitat o coneixement que vols compartir amb la resta de famílies? Toques un instrument, saps cosir, pots ensenyar català? Explica’ns-ho, t’escoltem! ☺ Per col·laborar-hi, envia’ns un correu a afaoctaviopaz@gmail.com

CANALS DE COMUNICACIÓ

• COMPTE A TWITTER! Vols seguir a les xarxes socials totes les accions de millora de l’entorn escolar i sostenibilitat, les accions de barri, etc? Segueix-nos! https://twitter.com/AFAOctavioPaz!
  • COMUNICACIÓ A TRAVÉS DEL DINANTIA DE L’ESCOLA. Les comunicacions generals més importants continuaran a través d’aquest mitjà, ja que així ens assegurem que arriben a totes les famílies de l’escola. Llegeix-nos!
  • CORREU ELECTRÒNIC. afaoctaviopaz@gmail.com . Escriu-nos!
  • ATENCIÓ PRESENCIAL. Tots els dimarts, de 16 a 16.30 estem a la sala de l’AFA (al costat de consergeria) per atendre els vostres dubtes presencials.

Actualment la junta directiva està formada per:

Patricia Luque, presidenta

Eva Llovet, tresorera