L'escola consolida el procés d'innovació educativa amb Grupo Planeta

novembre 21, 2016

Benvolgudes famílies,

Ens plau informar-vos que aquest matí la nostra escola ha consolidat el projecte d’innovació iniciat a començament de curs, amb la signatura de l’Aliança de col·laboració entre l’Escola Octavio Paz i el Grupo Planeta durant tres cursos escolars.

La signatura de l’Aliança ha anat a càrrec del Sr. Pablo Lara, director general d’Educació del Grupo Planeta; la Sra. Mercè Massa, gerent del Consorci d’Educació de Barcelona i el director de l’escola Xavier López, acompanyats de representants de la nostra Comunitat Educativa i de les dues institucions.

L’acord es materialitza en la concessió, per part del Grupo Planeta, de material informàtic, didàctic i mobiliari, així com també d’una formació de qualitat per l’equip de mestres. El Consorci d’Educació de Barcelona per la seva part, integrarà la nova dotació informàtica a la xarxa local i al seu manteniment preventiu.

L’objectiu principal de l’escola Octavio Paz és oferir l’excel·lència educativa als nostres alumnes per tal d’assolir amb èxit el seu creixement personal i educatiu.

Estem contents perquè és una nova oportunitat de futur per l’escola que consolida la voluntat de ser un referent d’innovació educativa a la nostra ciutat i país.

img_3008 img_3011 img_3016 img_3018 img_3019 img_3032 img_3037 img_3040
MALLORCA, 657 la nova comèdia de l’equip humà de l’escolaEnglish + ICT