Som escola UNESCO-Catalunya

La UNESCO és l’Organització de Nacions Unides per a l’Educació, la Ciència i la Cultura.

Es va fundar el 16 de novembre de 1945 amb l’objectiu de contribuir a la pau i a la seguretat en el món.

Les Escoles Associades de la UNESCO tenim l’objectiu de fomentar la cooperació i la pau internacionals a través de l’educació escolar. Actualment hi participem en aquest pla més de vuit mil cinc-cents centres d’ensenyament de tot el món i de tots els nivells d’educació (infantil, primària, secundària, universitària).

A Catalunya, l’any 2006, es va crear la XEAUC, Xarxa d’Escoles Associades de la UNESCO a Catalunya, per tal de tenir entitat pròpia i potenciar la idea de xarxa catalana. La XEAUC queda inscrita dins de la xarxa estatal REAU (Red de Escuelas Asociadas a la UNESCO) així com a la xarxa internacional PEA de la UNESCO.

A l’escola Octavio Paz  incloem al nostre Projecte Educatiu els següents temes:

Per a més informació pots clicar el següent enllaç: http://www.fcacu-unesco.org/ca/xarxa-civil-unesco.html