Qui som i què fem?

Els objectius de l’associació són els següents:

• Promoure la participació de les famílies a l’escola i facilitar-ne la interlocució.
  • Facilitar la col·laboració en els àmbits social, cultural, mediambiental i econòmic de l’entorn (barri i ciutat).
  • Participar del Consell Escolar.
  • Col·laborar en les activitats educatives del centre i cooperar per a la programació d’activitats complementàries, extraescolars o de serveis.
  • Promoure les activitats de formació per a les famílies, tant des del vessant cultural com de l’específic en l’educació familiar.
  • Promoure i realitzar tota mena d’activitats lúdiques, culturals i fisicoesportives.

I PER COL·LABORAR-HI, QUÈ PUC FER?

Per facilitar la col·laboració de totes les famílies, hem organitzat unes comissions de treball, d’acord amb els nostres objectius.

• COMISSIÓ EXTRAESCOLARS

L’objectiu és que els infants gaudeixin d’una oferta d’activitats extraescolars de qualitat, tot promovent activitats lúdiques, culturals i fisicoesportives.

• COMISSIÓ ESCOLA DE FAMÍLIES

L’objectiu és aportar xerrades de professionals de l’àmbit educatiu i familiar. També volem ser una via de comunicació bidireccional a la qual pugueu fer arribar les vostres inquietuds, curiositats, etc. relacionades amb l’educació dels nostres infants i nosaltres, buscar els recursos disponibles per oferir a tota la comunitat de famílies.

• COMISSIÓ ENTORN ESCOLAR, SOSTENIBILITAT I SEGURETAT VIÀRIA

Treballem per un projecte d’un entorn escolar pacificat, proposar mesures per reduir residus i petjada de carboni  en les famílies i l’escola.

• COMISSIÓ DE FESTES I ACTIVITATS

Organitzem festes i activitats pels infants de l’escola i les famílies, especialment en dates assenyalades durant el curs: nadal, carnestoltes, Sant Jordi… També organitzem la festa fi de curs.

• COMISSIÓ COMUNITAT I BARRI

Conjuntament amb altres AFAs del barri, participem amb el Pla comunitari de Navas, tot fent xarxa, proposant activitats per promoure la participació de les famílies en el barri.

Tens altres idees? Tens una habilitat o coneixement que vols compartir amb la resta de famílies? Toques un instrument, saps cosir, pots ensenyar català? Explica’ns-ho, t’escoltem! ☺ Per col·laborar-hi, envia’ns un correu a afaoctaviopaz@gmail.com

CANALS DE COMUNICACIÓ

• CANAL DE TELEGRAM! Volem que sigui el nostre canal prioritari. Descarrega’t l’aplicació i busca’ns i participa-hi! https://t.me/afa_op AFA Escola Octavio Paz
  • COMPTE A TWITTER! Vols seguir a les xarxes socials totes les accions de millora de l’entorn escolar i sostenibilitat, les accions de barri, etc? Segueix-nos! https://twitter.com/AFAOctavioPaz!
  • COMUNICACIÓ A TRAVÉS DEL DINANTIA DE L’ESCOLA. Les comunicacions generals més importants continuaran a través d’aquest mitjà, ja que així ens assegurem que arriben a totes les famílies de l’escola. Llegeix-nos!
  • CORREU ELECTRÒNIC. afaoctaviopaz@gmail.com . Escriu-nos!
  • ATENCIÓ PRESENCIAL. Tots els dimarts, de 16 a 16.30 estem a la sala de l’AFA (al costat de consergeria) per atendre els vostres dubtes presencials.

Actualment la junta directiva està formada per:

Leonor García, presidenta

Susana Rueda, vicepresidenta

Daniel Macías, tresorer

Anna Carreras, secretària

Racha Osko, Javier Gonzalez, Gloria Martínez, Cristina Hernández, Inés Lara, Suria Boumenjel, M. Eugènia López , vocals