"Altar de Muertos 2015"

octubre 28, 2015

L’acte d’inauguració del “ALTAR DE MUERTOS 2015″  el celebrarem el proper divendres 30 d’octubre a les 18:30 a l’escola.

El nostre Projecte Educatiu recull el Projecte Singular d’Intercanvi Social i Cultural amb Mèxic, el qual ens permet adquirir nous coneixements i aprenentatges sobre els costums, les tradicions i la cultura mexicana. Estem agermanats amb una escola de l’estat de Veracruz de Mèxic.

L’Altar és una de les tradicions mexicanes que es recull a la nostra Programació General Anual de Centre i que es treballa a tots els cursos. Aquest any l’Altar estarà dedicat a Tito Vilanova, pels valors de la seva trajectòria personal i professional, que són un bon referent per al nostre alumnat.

ALTAR MUERTOS15